Tento reklamační řád stanovuje podmínky pro uplatnění reklamací kontaktů (leadů), které jsou poskytovány v rámci zprostředkování obchodních příležitostí. Cílem je zajistit férové, srozumitelné a transparentní řešení reklamací mezi poskytovatelem a odběratelem.
1. Obecné podmínky reklamace
Reklamaci leadu lze uplatnit pouze v případě, že:
- odběratel kontaktoval lead bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 48 pracovních hodin od jeho doručení, a zároveň
- je splněn alespoň jeden z důvodů uvedených v části 2 tohoto reklamačního řádu.
2. Oprávněné důvody k reklamaci
Reklamace může být uznána pouze v následujících případech:
- Lead opakovaně (alespoň 3x) nereaguje na telefonické nebo e-mailové pokusy o kontakt.
- Lead je ve věku nad 65 let, pokud nebylo výslovně dohodnuto jinak.
- Lead výslovně uvede, že o nabízenou službu nemá zájem již při prvním kontaktu.
3. Neoprávněné důvody k reklamaci
Reklamace nebude uznána v těchto případech:
- Lead byl kontaktován po více než 48 pracovních hodinách od jeho doručení.
- Došlo k jakékoli formě kontaktu s leadem (telefonát, domluvená schůzka, zaslání nabídky apod.).
- Lead projevil zájem, ale následně spolupráci odmítl nebo přestal komunikovat.
- Reklamace je podána později než 5 pracovních dnů od doručení leadu.
- Důvod reklamace je založen na subjektivním hodnocení nebo parametru, který nebyl předem výslovně uveden ve specifikaci zakázky (např. lokalita, výše příjmu, jazyk apod.).
4. Retenční hovory a ověření validity
V případě, že při retenčním hovoru provedeném poskytovatelem leadů dojde ke zjištění nesrovnalostí mezi tvrzením klienta a výkladem odběratele, považuje se lead za validní a reklamace bude zamítnuta.
Za nesrovnalosti se považuje zejména:
- Klient uvede, že nebyl kontaktován včas nebo vůbec.
- Klient potvrdil, že obdržel nabídku nebo měl sjednanou schůzku.
- Klient potvrdí, že projevil zájem nebo měl domluvenou schůzku, ale odběratel tvrdí opak.
5. Proces reklamace
Reklamaci je možné uplatnit výhradně písemně, a to jedním z následujících způsobů:
- označením konkrétních leadů v reklamační Google tabulce,
- zasláním e-mailu na adresu reklamace@finleads.cz
- kontaktováním Key Account manažera, který s odběratelem jedná.
Reklamace musí vždy obsahovat:
- identifikaci reklamovaného leadu (např. jméno, telefonní číslo),
- datum doručení leadu odběrateli,
- konkrétní důvod reklamace,
- důkazní materiály, např. výpis hovorů, záznam e-mailové nebo SMS komunikace apod.
Poskytovatel vydá verdikt o oprávněnosti reklamace nejpozději do 10 kalendářních dnů od jejího obdržení.
6. Forma kompenzace
- V případě uznání reklamace bude do 45 kalendářních dnů dodán náhradní lead odpovídající původní specifikaci.
- Reklamaci není možné uplatnit formou vrácení finančních prostředků.
- Dodáním náhradního leadu je reklamace považována za plně vypořádanou.
7. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek mezi poskytovatelem a odběratelem leadů. Poskytovatel si vyhrazuje právo na jeho úpravu s účinností od zveřejnění aktualizované verze.