Tento reklamační řád stanovuje podmínky pro uplatnění reklamací kontaktů (leadů), které jsou poskytovány v rámci zprostředkování obchodních příležitostí. Cílem je zajistit férové, srozumitelné a transparentní řešení reklamací mezi poskytovatelem a odběratelem.

1. Obecné podmínky reklamace

Reklamaci leadu lze uplatnit pouze v případě, že:

  • odběratel kontaktoval lead bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 48 pracovních hodin od jeho doručení, a zároveň
  • je splněn alespoň jeden z důvodů uvedených v části 2 tohoto reklamačního řádu.

2. Oprávněné důvody k reklamaci

Reklamace může být uznána pouze v následujících případech:

  • Lead opakovaně (alespoň 3x) nereaguje na telefonické nebo e-mailové pokusy o kontakt.
  • Lead je ve věku nad 65 let, pokud nebylo výslovně dohodnuto jinak.
  • Lead výslovně uvede, že o nabízenou službu nemá zájem již při prvním kontaktu.

3. Neoprávněné důvody k reklamaci

Reklamace nebude uznána v těchto případech:

  • Lead byl kontaktován po více než 48 pracovních hodinách od jeho doručení.
  • Došlo k jakékoli formě kontaktu s leadem (telefonát, domluvená schůzka, zaslání nabídky apod.).
  • Lead projevil zájem, ale následně spolupráci odmítl nebo přestal komunikovat.
  • Reklamace je podána později než 5 pracovních dnů od doručení leadu.
  • Důvod reklamace je založen na subjektivním hodnocení nebo parametru, který nebyl předem výslovně uveden ve specifikaci zakázky (např. lokalita, výše příjmu, jazyk apod.).

4. Retenční hovory a ověření validity

V případě, že při retenčním hovoru provedeném poskytovatelem leadů dojde ke zjištění nesrovnalostí mezi tvrzením klienta a výkladem odběratele, považuje se lead za validní a reklamace bude zamítnuta.

Za nesrovnalosti se považuje zejména:

  • Klient uvede, že nebyl kontaktován včas nebo vůbec.
  • Klient potvrdil, že obdržel nabídku nebo měl sjednanou schůzku.
  • Klient potvrdí, že projevil zájem nebo měl domluvenou schůzku, ale odběratel tvrdí opak.

5. Proces reklamace

Reklamaci je možné uplatnit výhradně písemně, a to jedním z následujících způsobů:

  • označením konkrétních leadů v reklamační Google tabulce,
  • zasláním e-mailu na adresu reklamace@finleads.cz
  • kontaktováním Key Account manažera, který s odběratelem jedná.

Reklamace musí vždy obsahovat:

  • identifikaci reklamovaného leadu (např. jméno, telefonní číslo),
  • datum doručení leadu odběrateli,
  • konkrétní důvod reklamace,
  • důkazní materiály, např. výpis hovorů, záznam e-mailové nebo SMS komunikace apod.

Poskytovatel vydá verdikt o oprávněnosti reklamace nejpozději do 10 kalendářních dnů od jejího obdržení.

6. Forma kompenzace

  • V případě uznání reklamace bude do 45 kalendářních dnů dodán náhradní lead odpovídající původní specifikaci.
  • Reklamaci není možné uplatnit formou vrácení finančních prostředků.
  • Dodáním náhradního leadu je reklamace považována za plně vypořádanou.

7. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek mezi poskytovatelem a odběratelem leadů. Poskytovatel si vyhrazuje právo na jeho úpravu s účinností od zveřejnění aktualizované verze.

Your Business Potential with Our Proven Strategies

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Novinky

Přihlaste se k odběru novinek a akcí

Úspěšně odebráno Úspěšně odebráno

© 2024 FinLeads.cz

Přeložit