- Reklamace služeb poskytovaných Prodávajícím, včetně kvality Leadů, je možné uplatnit v souladu s Reklamačním řádem (dále „Reklamační řád“) společnosti Plan-A Association s.r.o.
- Reklamace musí být uplatněna písemně, elektronicky nebo osobně. Kontaktní údaje pro reklamační řízení jsou uvedeny v Reklamačním řádu.
- Reklamace musí obsahovat:
- Popis vady;
- Specifikaci vadné služby;
- Datum poskytnutí služby;
- Kontaktní údaje Kupujícího.
- Reklamaci je nutné uplatnit do 3 kalendářních dnů od okamžiku, kdy byla služba poskytnuta nebo kdy Kupující vadu zjistil.
- Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci do 40 kalendářních dnů od jejího přijetí, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
- Oprávněná reklamace bude vyřízena opravou vadné služby, poskytnutím slevy nebo vrácením části nebo celé částky zaplacené za vadnou službu.
- Náklady spojené s vyřízením oprávněné reklamace nese Prodávající. Kupující nese náklady spojené s neodůvodněnou reklamací.
- Doba dodání leadů je až 45 pracovních dní, u větších zakázek je doba dodání individuální