1. Reklamace služeb poskytovaných Prodávajícím, včetně kvality Leadů, je možné uplatnit v souladu s Reklamačním řádem (dále „Reklamační řád“) společnosti Plan-A Association s.r.o.
  2. Reklamace musí být uplatněna písemně, elektronicky nebo osobně. Kontaktní údaje pro reklamační řízení jsou uvedeny v Reklamačním řádu.
  3. Reklamace musí obsahovat:
    • Popis vady;
    • Specifikaci vadné služby;
    • Datum poskytnutí služby;
    • Kontaktní údaje Kupujícího.
  4. Reklamaci je nutné uplatnit do 3 kalendářních dnů od okamžiku, kdy byla služba poskytnuta nebo kdy Kupující vadu zjistil.
  5. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci do 40 kalendářních dnů od jejího přijetí, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
  6. Oprávněná reklamace bude vyřízena opravou vadné služby, poskytnutím slevy nebo vrácením části nebo celé částky zaplacené za vadnou službu.
  7. Náklady spojené s vyřízením oprávněné reklamace nese Prodávající. Kupující nese náklady spojené s neodůvodněnou reklamací.
  8. Doba dodání leadů je až 45 pracovních dní, u větších zakázek je doba dodání individuální

Your Business Potential with Our Proven Strategies

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Novinky

Přihlaste se k odběru novinek a akcí

Úspěšně odebráno Úspěšně odebráno

© 2024 FinLeads.cz

Přeložit